A editorial

A Raíña das Formigas é unha editorial independente que ofrece asesoramento para escribir e publicar libros de calquera estilo. Corriximos e revisamos os manuscritos preparándoos para a súa publicación. Promovemos a relación entre autoras e autores e o seu público lector, facilitando a publicación e difusión dos textos. Tratamos cada obra como se fose nosa, coidando cada detalle.
Como liña editorial queremos privilexiar a voz das autoras e procurar materiais que acheguen as reivindicacións feministas á sociedade. Buscamos contos infantís diferentes, historias onde tamén se teñan en conta as necesidades dos nen@s especiais. Procuramos novas perspectivas da maternidade. Andamos na pista de poesía, narrativa ou ensaio escrito por mulleres e para mulleres. Seguimos a pegada do animalismo, da ecoloxía, da conciencia social como human@s que somos nun mundo compartido. Con ese espírito organizamos obradoiros de escritura creativa e animación á lectura para públicos diversos, tanto en encontros presenciais como virtuais, para colectivos ou individuais.
Cada libro é un camiño, unha ringleira de formigas...

A Raíña das Formigas es una editorial independiente que ofrece asesoramiento para escribir y publicar libros de cualquier estilo. Corregimos y revisamos los manuscritos preparándolos para su publicación. Promovemos la relación entre autoras y autores y su público lector, facilitando la publicación y difusión de los textos. Tratamos cada obra como si fuese nuestra, cuidando cada detalle.
Como línea editorial queremos privilegiar la voz de las autoras y buscar materiales que acerquen las reivindicaciones feministas a la sociedad. Buscamos cuentos infantiles diferentes, historias donde también se tengan en cuenta las necesidades de los niñ@s especiales. Buscamos nuevas perspectivas de la maternidad. Seguimos la pista de poesía, narrativa o ensayo escrito por mujeres y para mujeres. Seguimos la huella del animalismo, de la ecología, de la conciencia social como human@s que somos en un mundo compartido. Con ese espíritu organizamos talleres de escritura creativa y animación a la lectura para públicos diversos, tanto en encuentros presenciales como virtuales, para colectivos o individuales.
Cada libro es un camino, una hilera de hormigas...